MOMÍK - DOVOZ DĚTSKÉHO SECONHANDU Z ANGLIE MOMÍK - DOVOZ DĚTSKÉHO SECONHANDU Z ANGLIE
CZ SK ÚVOD KATALOG NOVINKY SLEVY SKLADEM OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Miroslav Řáda
Adresa
Miroslav Řáda s.r.o.
Želenice 84
Most
43401
ČR
28750438
nejsme plátci DPH
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Jak nakupovat :
V obchodě MOMÍK - dovoz dětského seconhandu z Anglie mohou nakupovat pouze registrovaní zákazníci, proto je nutné se před prvním nákupem zaregistrovat ( pokud jste již registrováni na MIMIBAZARU, použijte stejné přihlašovací údaje.)

Provozovatel a osoba zodpovědná za provoz velkoobchodu dětský second hand:

Miroslav Řáda

Želenice 84

434 01 Most

IČO 47328665

Provozovatel a osoba zodpovědná za provoz velkoobchodu second hand pro dospělé:

Miroslav Řáda s.r.o.

jednatel: Miroslav Řáda

Želenice 84

434 01 Most

IČO 28750438

 

( Nákupní řád ):

 

Objednejte si u nás :

- V E-shopu MOMÍK nákup provedete vložením zboží do virtuálního košíku. Váš "košík" se objeví vpravo a zobrazuje zboží, které v něm máte vloženo. Pokud je Váš nákup kompletní zvolte "přejít k pokladně" zde je nutno vybrat způsob doručení a způsob úhrady. Poslední krok je souhlas s obchodními podmínkami a odeslání objednávky.

- další možností je pak objednání přes náš e-mail. Upozorňujeme však, že pokud dojde k
současnému objednání stejného zboží e-mailem a přes e-shop bude zboží prodáno zájemci
objednávajícímu přes e-shop.

- v případě jakýchkoliv dotazů ke zboží mo.mi@centrum.cz

 

Jak zaplatit :

- bankovním převodem, vždy Vám nejprve potvrdíme objednávku a zašleme podklady k platbě

- dobírkou

- osobní převzetí

 

 

Pokud zvolíte volbu platba "bankovním převodem - předem", čekáme na úhradu 7 dnů. Pokud částku za zboží do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žadnou informaci o důvodu, může být Vaše objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Expedice zboží :

Zboží expedujeme obratem po připsání peněz na účet, dobírku hned do druhého dne od objednání. Rozvoz zajišťuje přepravní společnost DPD a dodání je většinou do druhého dne (dle obchodních podmínek na to mají 2 pracovní dny). Přepravní společnost DPD Vás bude informovat pomocí SMS zprávy.

Storno objednávky :

Objednávku lze bezplatně stornovat do 24 hodin od objednání, nebo také po dohodě za předpokladu, že zboží nebylo expedováno a nedošlo ke vzniku žádných nákladů na straně prodejce. Náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba apod.

Reklamační řád :

Za zboží poškozené při přepravě nenese MOMÍK - dovoz dětského seconhandu z Anglie žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si prosím důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u společnosti DPD.

V souladu se zákonem neposkytuje prodávající záruku na použité zboží a to konkrétně na lisované balíky !!! Toto zboží je prodáváno jako nejnižší jakost, je netříděné a porušením obalu lisu a následnou  manipulací se zbožím, je toto zboží bez záruky. Ostatní zboží prochází konkrétní či vizuální kontrolou. U lisu tato možnost není.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy a chování jsou vyhodnoceny jako spekulativní.

Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení

Vrácené zboží nelze zasílat na dobírku !!!!!

Pokud při vrácení zboží odběratelem dojde k odchylce váhy přes 1kg a více, toto zboží nepřevezmeme !!!!!

 

Kategorizace dodavatelů a jejich zboží:

Dodavatel č. 1 (D1)

 

Můj první dodavatel v Anglii třídí zboží od nejlepší kvality, po tu nejhorší: tzn.

15kg dětský cream léto / jaro,léto  - nejlepší kvalita, kterou tento dodavatel má. Z praxe je toto zboží z 95% jako nové, obsahuje i outlet. Obsahuje veškeré letní druhy - šaty, sukně, halenky, košile, tílka, trika, kalhoty, kraťasy, plavky aj.

15kg dětský cream zima - u tohoto zboží je zas kvalita oproti letnímu horší. U zimního oblečení nelze dosáhnout takové kvality jako u letního, např. flees se rychleji opotřebí aj. Proto je cena výrazně nižší než jeho letní cream. Zboží obsahuje vesměs zimní bundy, vesty, mikiny, svetry, overaly a sporadicky i jiné zboží jako trika, kalhoty, zimní šaty aj.

15kg dospělý cream léto / jaro,léto - viz dětský letní cream.

15kg dospělý cream zima - viz dětský zimní cream, skladba zboží je pestřejší.

Extra kalhoty, riflovina+manžestr, letní mix, kojenecké zboží, dupačky - tyto druhy dále extra třídí po vytřídění creamové jakosti. Toto zboží extra třídí za extra ceny a nám prodává jako 1.jakost. Z praxe však toto zboží obsahuje i horší jakost. Proto toto zboží kontrolujeme, vyřazujeme horší jakost a snažíme se třídit na 1.jakost bez vad. Při třídění se může stát, že přehlédneme některé vady jako drobné dirky. Dále je možnost ušpinění zboží, i toto zboží zde naleznete pokud zhodnotíme, že je vypratelné. Jelikož extra cena dodavatelem je opravdu vysoká, je vysoká i naše cena, proto kvalita opravdu nekoresponduje s cenou. Navíc každá dodávka je kvalitně jiná, jednou velmi dobrá, jednou horší. Proto toto zboží prodáváme jako možnost pro obchody k doplnění chybějícího zboží i přes vyšší cenu. Není to cream ani 1AJ plus !!!!!

Extra tepláky a trika dl.rukáv  - prodáváme originál tak jak dorazí od dodavatele za zvýhodněnou cenu, zákazníka vždy informuji obratem po objednávce o konkrétní váze balíku a ceně, v případě objednání celého balíku. Balíky váží cca od 28kg po 34kg.

Lisované balíky - po vytřídění výše uvedeného zboží dělá dodavatel tyto lisované balíky. Nejsou to letní mixy. Standardně obsahují bundy, vesty i jarní či podznimní bundy. Dále mikiny, svetry a overaly. Ojediněle tam jsou i kalhoty, tepláky či trika, neboť toto zboží dodavatel vytřídí do výše uvedených druhů balíků. Tyto lisy označuje jako CHW, pro mě jediné určení zboží, neboť do lisů nevidíme. Dále dělá CHR což jsou lisy, které obsahují jen mikiny a svetry ale může se stát, že toto zboží obsahují i lisy CHW. Nevím zda dochází k omylu při označování lisů od dodavatele, ale jelikož mám jedinou možnost tyto lisy rozeznat jen etiketama od dodavatele, upozorňuji zákazníky, že lisy označené CHW mohou obsahovat i pouze jen svetry a mikiny, ale ojediněle. Posledním lisem je CHZ, který obsahuje jen zimní bundy, případně zde jsou i jarní či podzimní.

UPOZORŇUJI, že lisy jsou opravdu tou nejzašší kvalitou, jsou netříděné, obsahují 1 a 2 jakost, ale i nepoužitelné zboží. Vždy v jiném poměru. Jeden lis je perfektní, další špatný. Pracovní název: kinder vajíčka.

 

Dodavatel č. 2 (D2)

 

 Tento dodavatel třídí:

15kg dětské 1AJ + outlet - dodavatelem označováno jako cream a je to jeho nejvyšší jakost. V současné době se kvalita výrazně zvýšila a je zde i mnoho outletových věcí. Balíky obsahují veškeré druhy oblečení krom zimních bund.

30kg mix A - jedná se o střední jakost. Ta nejlepší jakost je obsažena v creamu viz výše. Balíky obsahují veškeré druhy zboží. Dodavatel má 4 třídírny, každou v jiné oblasti Anglie a tyto mixy vždy chodí z různých třídíren. Proto se kvalita někdy liší. Prakticky tyto mixy jsou nejvíce oblíbené po lisech.

Dále někdy dodavatel posílá dětské HV i dospělé. Obsahuje mikiny svetry, zimní bundy, jarní bundy, overaly. Jelikož je v balících vždy jiný poměr těchto druhů, extra je třídíme na 1 jakost :

 

 

 

Další druhy zboží jsou v inzerci vždy extra zadány, dle konkrétních dodávek.

 

Nelze srovnávat ceny a kvality mezi dodavateli. Každý dodavatel má své kategorie a své ceny. Nelze v našem velkoobchodě převádět či porovnávat kvality a zohledňovat vůči tomu ceny. Každý dodavatel má jiné zboží, každý odběratel má jiný vkus. Náš velkoobchod zachovává standard konkrétních dodavatelů a jejich ceny. Berte toto na vědomí a neposuzujte ceny dle kategorií ale dle dodavatelů a jejich zboží.

Dále bych chtěla upozornit na to, že každý dovozce nemusí mít shodného dodavatele a každý sklad dle našich zkušeností připravuje zcela odlišné složení balíků, lisů, jakostí než můžete  být zvyklý odebírat od jiného dovozce.

 

 

Porušení kupní smlouvy :

 

Pokud zákazník stornuje svou objednávku z E-shopu MOMÍK - dovoz dětského seconhandu z Anglie po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba apod. V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, či při opakovaným doručením přepravci, dojde k porušení kupní smlouvy. Protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení objednávky (elektronickou poštou), veškeré argumentace či odůvodnění nepřevzetí (např.neobdržení oznámenky apod.) jsou brána za zcela účelová. Zákazníkovi bude automaticky účtován storno poplatek ve výši 500,- Kč. Za tím účelem je vystavena faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů a 0,5% za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty náklady prodejce spojené s objednávkou a expedicí zboží. Zákazník má možnost v tomto případě do 7 dnů aktivně požádat o opakované zaslání zásilky kdy provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky bude navýšena o částku dle ceníku, tj. náklady na nové doručení, doplatek rozdílu dotované ceny poštovného a balného za první doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady.

V případě neuhrazení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuelně předat k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito průtahy ve vymáhání vznikají.

 

Ochrana osobních údajů :

Prohlašujeme, že se při zpracování osobních údajú prodejce MOMÍK - dovoz dětského seconhandu z Anglie, provozovaný Miroslavem Řádou, v zastoupení Monikou Řádovou, Želenice 84, 434 01 Most řídí zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě.

 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Přepravní společnost DPD
do 50 kg za jeden balík
200,00 Kč ZDARMA
Přepravní společnost DPD
do 50 kg dobírkou za jeden balík
220,00 Kč ZDARMA
Přepravní společnost DPD
do 30 kg za jeden balík
150,00 Kč ZDARMA
Přepravní společnost DPD
do 30 kg dobírkou za jeden balík
170,00 Kč ZDARMA
Přepravní společnost DPD
do 20 kg za jeden balík
100,00 Kč ZDARMA
Přepravní společnost DPD
do 20 kg dobírkou za jeden balík
120,00 Kč ZDARMA
Osobní převzetí
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Fio banka, a.s.
při objednávce více balíků vždy napíšu celkovou částku za přepravné a číslo účtu(pro úsporu dáváme i dva druhy zboží do jednoho pytle)
BEZ POPLATKU
DOBÍRKA
dobírka je vždy o 20 Kč dražší, dle celkové váhy při objednávce vícero zboží vždy napíšu celkovou částku za přepravné (pro úsporu dáváme i dva druhy zboží do jednoho pytle)
BEZ POPLATKU
OSOBNÍ PŘEVZETÍ
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
. .